Forum Powerizer Polska - Wybij się z tłumu!
Oficjalne forum o Powerizer - nowym sporcie ekstremalnym! Wybij się z tłumu! Powerizer umożliwia skakanie 2metry w górę, bieganie 30km/h i robienie 3metrowych kroków!

Księga życzeń i marzeń - Bocking jako temat mojej pracy!!

lestat162 - 2010-01-20, 13:17
Temat postu: Bocking jako temat mojej pracy!!
Witajcie :) . Podejrzewam, że jeszcze tego nie grali ^^'
Studiuję sobie WF i w tym roku przystępuję do obrony mojej pracy licencjackiej. Jak pewnie zauważyliscie po temacie, moja praca nie będzie dotyczyła niczego innego jak bockingu. W związku z tym zwracam się do Was z wielką prosbą i bardzo liczę na Waszą pomoc w zebraniu materiałów odnosnie samej dyscypliny, jej genezy, jak i wynalazcy. Szczególnie byłbym zainteresowany jakimis notatkami pana Alexandra Bocka odnosnie wynalazku, jego motywami, którymi się kierował podczas swoich eksperymentów oraz informacjami na temat owych badnań w zakresie motoryki kangurów, na których Bock się wzorował. Innymi słowy są to materiały raczej ciężko dostępne. Tutaj trzeba będzie sięgnąc do korzeni :) . Jednak co niektórzy z Was zajmują się dyscypliną od lat, podczas gdy ja interesuje się tym dopiero od roku... W ramach mojej wdzięcznosci za pomoc wspomnę o Was w swojej pracy, jak i uwzględnię funkcjonowanie AcroSchool :) .
Może się zdarzyc też tak, że w ramach badań chciałbym z Wami przeprowadzic jakąs ankietę czy cos w tym stylu tutaj na łamach forum, jesli nikt nie ma nic przeciwko, lub też indywidualnie - mailowo :D .
Mocno się nakręciłem na ten temat... Praca będzie miała charakter opisowy ale zamierzam rozszerzyc materiał mojej pracy przy obronie magisterskiej o jakies badania praktyczne :) . Mógłbym w tym celu odwiedzic Was na przykład w AcroSchool lub zrobic to podczas którejs z kolei Aubrii :) .
Mam nadzieję, że mój pomysł spotka się z Waszym uznaniem i zrobicie wszystko, co w Waszej mocy aby mi w tym pomóc.
Serdecznie pozdrawiam i czekam na jakies sugestie ;)