Forum Powerizer Polska - Wybij się z tłumu!
Oficjalne forum o Powerizer - nowym sporcie ekstremalnym! Wybij się z tłumu! Powerizer umożliwia skakanie 2metry w górę, bieganie 30km/h i robienie 3metrowych kroków!

Przedstaw się - POWERIZER Łódź, witam Janisz

janisz335 - 2008-06-10, 18:43
Temat postu: POWERIZER Łódź, witam Janisz
jest ktoś z Łodzi? zapraszam na moje gg 8741809 pozdrawiam super skoczków!
walec - 2008-06-10, 19:06

witaj janisz335 na naszym rozskakanym forum;-))
Super skoczków? hmm, dziękujemy;-))
Chcesz być jednym z nas? ostrzegam...powerizer kreuje ciebie nie tylko na super skoczka...ale również na super osobę;-))
pytaj śmiało o co tylko zechcesz, jeżeli jakaś twoja wątpliwośc nie została wcześniej poruszona;-)) Szukaj, a znajdziesz..jeżeli nie - wal śmiało ;-))
Pozdrowionka z Krakówka;-))

janisz335 - 2008-06-23, 18:42

Kurcze zauważyłem, że nie napisałem o sobie prawie nic... a więc jestem Marcin (janisz). Pochodzę z Końskich koło Kielc, ale teraz studiuję w Łodzi. Zauważyłem, że tutaj nikt chyba nie zna powerizerów! co za pustynia, wogóle jakieś zadupie:P ale ja to zmienię i za jakiś czas w Łodzi pojawi się garść osób, które pokażą światu co to znaczy wybić się z tłumu! pozdrawiam! Born to fly:P
lukassus - 2008-06-23, 18:52

janisz335 napisa/a:
Born to fly:P

born to jump :D

systu93 - 2008-06-23, 18:57

u mnie w miesce (starachowice) tez nikt o powerkach nic nie wiem
claudia332 - 2008-06-23, 19:25

u mnie w Makowie tez nie. hehe do tego moja rodzina stwierdziła że mnie pogieło ze ja będę sobie kupować zabawkę dla dzieci która tyle kosztuję nie to nie zawsze mam opcję awaryjną wykrzyczałam że prosić nie będę :) bo nie będę sama sobie poradzę plan awaryjny trzeba odtworzyć hehe. Ale była kłutnia na dwa frąty hehe oni myślą że na tym skaczą 5latki ale jazda. boże jak ja bym chciał czasami zapaść się pod zemnie :(
orsyno - 2008-08-21, 22:45

witaj janisz no to masz osobę na powerkach
zresztą nie tylko mnie
nie wszyscy siedzą często przed komputerem