Forum Powerizer Polska - Wybij siÄ™ z tÅ‚umu! Strona G³ówna
Kup powerizery |  FAQ |  Szukaj |  U¿ytkownicy |  Grupy |  Statystyki | Rejestracja |  Zaloguj |  Album |
 Og³oszenie 

Poprzedni temat «» Nastêpny temat
Zamkniêty przez: lukassus
2010-07-17, 10:21
kilka informacji dla nowicjusza
Autor Wiadomo¶æ
karol255 

Wiek: 45
Do³±czy³: 22 Maj 2007
Posty: 3
Wys³any: 2007-05-22, 19:10   kilka informacji dla nowicjusza

Witam

Zacznę od tego że jestem zielony w kwestii tego sportu i samego urządzenia.
W każdym bądź razie jestem zainteresowany zakupem urządzenia i mam kilka pytań.
Z opisów w internecie dowiedziałem się że nauka podstawowa (chodzenie, bieganie, skakanie) trwa kilka minut. Jak to wygląda faktycznie? Czy jest to takie proste ? Jak wygląda kwestia upadków, czy wiele razy trzeba się przewrócić żeby się nauczyć ?
Jak ma się używanie tego sprzętu na naszych polskich chodnikach, nie równych powierzchniach i powierzchniach typu ubita ziemia, kostka brukowa itp ?
Czy bieganie, chodzenie wymaga więcej siły niż standardowe bieganie, chodzenie ?

Z góry dzięki za odpowiedź, tylko proszę o szczere odpowiedzi, a nie reklamowe ;) Ja już się napaliłem więc nie jest mi potrzebna reklama :)

Pozdrawiam
Karol
Ostatnio zmieniony przez lukassus 2007-05-23, 09:34, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz  
 
     
irackman 

Wiek: 44
Do³±czy³: 13 Maj 2007
Posty: 11
Wys³any: 2007-05-22, 21:53   

Cześć